„Zmieniam myśli w działanie i wspieram Cię w osiąganiu celów”
założycielka Level Up Consulting
Monika Bobińska
Rekruterka z 10-letnim doświadczeniem w tym zawodzie, dyplomowany i akredytowany Coach EMCC oraz Coach Mocnych Stron (w oparciu o badanie Gallupa CliftonStrengths)
Moja ścieżka
Od pracy na etacie do własnej firmy
W swojej karierze współpracowałam z międzynarodowymi agencjami rekrutacyjnymi, wspierałam firmy z wielu branż i przeprowadzałam dla nich rekrutacje na stanowiska specjalistyczne, managerskie i dyrektorskie. Aktywnie sprzedaję usługi od klasycznego „cold callingu” po zbudowane, długoterminowe relacje.
Widziałam tysiące CV, profili na Linkedin, słyszałam setki historii Hiring Managerów i kandydatów… Dziś chcę wykorzystać wiedzę, doświadczenie, pozytywne nastawienie do ludzi oraz coachingowe podejście, aby pomóc w budowaniu stabilnych, świadomych, zgodnych ze sobą ścieżek kariery oraz przeprowadzać ludzi przez zmianę zawodową.

Skąd pomysł na założenie Level Up Consulting?
Moje 10-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na etacie sprowadziło mnie do pomysłu na założenie własnej marki, ale właściwie po co?
Pierwsza myśl, wtedy jeszcze dość nieśmiała, pojawiła się kilka lat temu, w czasie pandemii, kiedy wszyscy zastanawialiśmy się nad wartościami w życiu i kwestionowaliśmy dotychczasowy styl życia. Dla mnie był to czas refleksji i spojrzenia na codzienność w innym świetle. Wtedy jeszcze nie byłam gotowa na opuszczenie bezpiecznej przestrzeni pracy na etacie na rzecz burzliwej ścieżki własnej działalności. Kolejne lata, rozwój technologii, obserwacji jak biznes z powodzeniem przenosi się do przestrzeni online dodało mi tylko sił. W mojej głowie powstawało coraz więcej pomysłów a zainteresowania i intuicja pokierowała w progi Akademii Leona Koźmińskiego na studia „Coaching profesjonalny”. I tu mogę śmiało powiedzieć – tak wszystko się zaczęło…

Skąd pomysł na założenie Level Up Consulting?
Moje 10-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na etacie sprowadziło mnie do pomysłu na założenie własnej marki, ale właściwie po co?
Pierwsza myśl, wtedy jeszcze dość nieśmiała, pojawiła się kilka lat temu, w czasie pandemii, kiedy wszyscy zastanawialiśmy się nad wartościami w życiu i kwestionowaliśmy dotychczasowy styl życia. Dla mnie był to czas refleksji i spojrzenia na codzienność w innym świetle. Wtedy jeszcze nie byłam gotowa na opuszczenie bezpiecznej przestrzeni pracy na etacie na rzecz burzliwej ścieżki własnej działalności. Kolejne lata, rozwój technologii, obserwacji jak biznes z powodzeniem przenosi się do przestrzeni online dodało mi tylko sił. W mojej głowie powstawało coraz więcej pomysłów a zainteresowania i intuicja pokierowała w progi Akademii Leona Koźmińskiego na studia „Coaching profesjonalny”. I tu mogę śmiało powiedzieć – tak wszystko się zaczęło…
Co dalej?
Dziś chcę połączyć rozwój biznesowy z rozwojem duchowym, poszukiwanie pracy zgodne z filarami człowieka (temperamentem, osobowością, wewnętrzną motywacją, kompetencjami), ale również z oczekiwaniami i potrzebami rynku pracy, tak aby mieć SATYSFAKCJĘ, SZCZĘŚCIE i poczucie, że jestem TU, gdzie powinienem/powinnam być.
W Programie Konsultacji Kariery wykorzystuję narzędzia coachingu kariery, doradztwa zawodowego i mentoringu. Regularnie poddaję swoją pracę superwizji coachingowej oraz postępuję zgodnie z Kodeksem Etycznym EMCC.
Współpracuję z organizacjami nad przeprowadzeniem dla nich programu outplacement (tzw. zwolnienia monitorowane) oraz wspieram Managerów, Senior Managerów i Dyrektorów w przeprowadzeniu ich przez rynek pracy i zmianę zawodową.
Dodatkowo zostaję u swoich korzeni, czyli aktywnie działam jako headhunter dla kadry kierowniczej i dyrektorskiej (Manager, Director, Executive Search).