Regulamin sklepu
1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
1. Właścicielem Sklepu Internetowego jest: Level Up Consulting Monika Bobińska NIP: 8272194608, REGON: 528193272, e-mail: monikabobinska@levelupconsulting.pl („Administrator”).
2. Do korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym przeglądania Usług dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego oraz składania zamówień, niezbędne jest urządzenie (np. komputer) z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarka internetowa: Safari, Chrome, Internet Explorer, Firefox lub Opera. W celu dokonania rejestracji oraz w celu składania zamówień, niezbędne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej e-mail.
3. Klientami Sklepu Internetowego mogą być pełnoletnie osoby fizyczne posiadające co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych oraz osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, posiadające zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych.
DEFINICJE
1. Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót;
2. Klient – każda osoba, która w jakikolwiek sposób korzysta ze Sklepu Internetowego;
3. Koszyk – element Sklepu Internetowego, w którym Klient precyzuje szczegóły zamówienia takie jak: dane Klienta, zamawiane Usługi, dane do faktury, sposób dostawy, forma płatności oraz inne dane, których udostępnienie jest konieczne w związku z realizacją zamówienia;
3. Newsletter – informacja handlowa dotycząca marki Level Up Consulting Monika Bobińska lub Monika Bobińska, w tym w szczególności dotycząca Usług, nowości, promocji itp.;
4. Sklep Internetowy – platforma informatyczna zarządzana przez Administratora, umożliwiająca składanie zamówień na Usługi, działająca pod adresem: levelupconsulting.pl;
4. Usługi – konsultacje, na które można złożyć zamówienie w Sklepie Internetowym.
ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
1. Przed złożeniem zamówienia w Sklepie Internetowym, Klient powinien zapoznać się z niniejszym Regulaminem.
2. Informacje o Usługach dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. 3. Informacje o Usługach podane na stronie Sklepu Internetowego stanowią zaproszenie do składania ofert przez Klientów.
3. Składając zamówienie w Sklepie Internetowym, Klient składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży (kupna) wybranegej Usługi. 4. Zawarcie umowy sprzedaży wymaga złożenia zamówienia przez Klienta, a następnie potwierdzenia Klientowi przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep Internetowy.
4. Dokonywanie zamówień w Sklepie Internetowym jest możliwe przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, natomiast ich realizacja odbywa się w Dni robocze.
5. Klient może złożyć zamówienie w Sklepie Internetowym poprzez dokonanie wyboru Usług i dodanie ich do Koszyka. Klient może złożyć zamówienie w Sklepie Internetowym na Usługi znajdujące się w asortymencie Sklepu Internetowego i zaprezentowane na stronie Sklepu Internetowego.
6. Klient Sklepu składa zamówienie poprzez dodanie Usługi do Koszyka, wybór przycisku „Kupuję” oraz podanie danych niezbędnych do zrealizowania zamówienia zgodnie z procedurą zamieszczoną na stronie internetowej Sklepu Internetowego, a następnie potwierdzenie złożenia zamówienia na Usługę.
7. Ceny Usług dostępnych w Sklepie Internetowym w momencie złożenia przez Klienta zamówienia są wiążące dla Klienta i Administratora. Ceny Usług dostępnych w Sklepie Internetowym podane są w złotych i zawierają podatek VAT (są cenami brutto).
8. Klient może skorzystać z następujących form płatności:
– Karta płatnicza:
Visa,
Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic
– Przelew tradycyjny na wskazane konto bankowe
– Przelewy 24
– Google Pay
– Apple Pay
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Administrator potwierdza Klientowi przyjęcie zamówienia do realizacji na podany przez Klienta podczas składania zamówienia adres e-mail, w terminie do trzech dni od daty złożenia zamówienia.
2. Klient może zmienić lub anulować zamówienie za pośrednictwem adresu e-mail: monikabobinska@levelupconsulting.pl, do momentu rozpoczęcia realizacji Usługi, z zastrzeżeniem zdania następnego.
3. W przypadku anulowania zamówienia w sytuacji wskazanej w ust. 2 lub ust. 3 powyżej, Administrator zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (lub jej część w przypadku realizacji zamówienia w części) w ciągu trzech dni roboczych od dnia anulowania zamówienia.
4. Administrator dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
5. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest uprzednie dokonanie płatności za zamówioną Usługę. W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności elektronicznej lub płatności przy użyciu karty kredytowej, Administrator przyjmie zamówienie do realizacji po zaksięgowaniu płatności za zamówioną Usługę na rachunku bankowym Administratora.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy po uprzedniej konsultacji z Administratorem.
2. W przypadku odstąpienia od umowy w trybie wskazanym w ust. 1 powyżej, Administrator zwróci Klientowi wniesioną uprzednio opłatę, pomniejszona o odbyte sesje.
3. Administrator dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie 4. zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
5. Administrator może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili uargumentowania i wyjaśnienia powodu zwrotu.
DANE KONTAKTOWE
1. Administrator będzie kontaktował się z Klientami za pośrednictwem podanego przez Klienta adresu poczty elektronicznej e-mail, numeru telefonu lub przy zastosowaniu formy pisemnej.
2. Klient może się skontaktować z Administratorem w następujący sposób:
za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: monikabobinska@levelupconsulting.pl
za pośrednictwem Sklepu Internetowego, korzystając z formularza kontaktowego zamieszczonego w zakładce „kontakt”;
za pośrednictwem poczty pod adresem: ul. Szkolna 37, 05-080 Hornówek
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Administratorowi przysługują prawa autorskie lub odpowiednia licencja do zdjęć oraz treści zawartych na stronie Sklepu Internetowego. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez zgody Administratora jest zabronione.
2. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, m.in. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, z zastrzeżeniem, że przedmiotowe postanowienie nie pozbawia Klienta będącego konsumentem nieposiadającego miejsca stałego pobytu na terenie Polski, ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa, jakie byłoby właściwe w razie braku wyboru zgodnie z prawem państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu.
3. Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym konsumentem a Administratorem poddane zostają jurysdykcji polskiej i rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Administratora.
4. Administrator nie stosuje kodeksu dobrych praktyk w rozumieniu ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.